Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" marketing tools"
18 wyników
[1-20]

1. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Wojcieszak-Zbierska M. Koszty działań marketingowych gospodarstw agroturystycznych i możliwości ich finansowania pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Idzik M. Pozycja konkurencyjna banków spółdzielczych w segmencie mikroprzedsiębiorstw pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Grzegorczyk W. Nowe koncepcje marketingu w procesie tworzenia strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych pdf
4. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Rukuižienė R. Formalization of brand marketing management in the food industry pdf
5. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2016
Werenowska A. Narzędzia marketingowe w promocji biura turystycznego pdf
6. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2016
Guzal-Dec D. Marketing ekologiczny w rozwoju obszarów przyrodniczo cennych województwa lubelskiego – ocena aktywności lokalnych władz samorządowych pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Frąckiewicz E., Rudawska E., Wiścińska M. SUSTAINABLE MARKETING MIX – THE BASIC ASSUMPTIONS pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Cyran K., Dybka S. Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik ograniczający rozwój przedsiębiorstwa pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Wilk I. Ekologiczne aspekty działań marketingowych gospodarstw ekoagroturystycznych w Polsce pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Andrzejewska P., Firlej K. Implementacja instrumentów marketingu internetowego na polskim rynku piwa pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Kleinová K., Nagyová Ľ., Waldnerová P. CONSUMER BEHAVIOUR ON THE WINE MARKET IN NITRA REGION pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Kádeková Z., Kretter A. ECO MARKETING IN AGRICULTURE AND BARRIERS TO ORGANIC FOOD SALES pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Berčík J., Gálová J., Horska E. RETAIL MARKETING STRATEGIES AND INNOVATIONS IN THE PRACTICE OF A RETAIL CHAIN pdf
14. Scientific Journal Warsaw University of Life Sciences SGGW - Problems of World Agriculture, 2013
Walkowska S. Application of Nutritional Marketing Tools in Press Advertisements pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Szopiński W. Wykorzystanie narzędzi marketingowych w budowaniu lojalności klientów w banku PEKAO S.A. I Oddział w Rzeszowie pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Stangierska D. Otoczenie fizyczne usługi gastronomicznej i jego konsekwencje wizerunkowe – przykład marki sieci restauracji casual dining pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Koszarek M. CHALLENGES IN THE MARKETING AND BRANDING OF CLUSTERS pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2012
Kádeková Z., Kretter A. Marketing of Direct Selling of Agricultural Products pdf